Vanliga Frågor
När kan jag förvänta mig min beställning?
Den genomsnittliga leveranstiden är 14–30 arbetsdagar. Våra produkter skickas direkt från leverantören till dig. Med denna unika affärsmodell kan vi göra stora besparingar på lager- och fraktkostnader, och vi kan erbjuda produkterna till ett lägre pris än våra konkurrenter och täcka fraktkostnaderna själva.
Leveranstiden har passerat, var är min beställning?!
I de flesta fall levereras beställningarna inom den förväntade leveranstiden. Tyvärr kan en beställning ibland fördröjas i leveransprocessen. Du kan kontrollera statusen på din beställning via följande länk: - Om din beställning inte har kommit inom 3 dagar efter den förväntade leveranstiden, vänligen kontakta oss.
Vissa produkter saknas i min leverans, hur kan det vara möjligt?
Eftersom vi samarbetar med olika leverantörer kan det hända att produkter skickas separat. Om artiklar saknas vid leverans, kommer du vanligtvis att få dem inom 2–3 dagar. Vi ber om ursäkt för eventuella besvär.
Vad är fraktkostnaderna?
Vi står för fraktkostnaderna! På så sätt kan du få varje beställning levererad GRATIS via oss!
Kan jag avboka en beställning?
Självklart kan du det! Beställningar skickas dock direkt till leverantören. Därför kan beställningen redan ha skickats. Om så är fallet kan vi tyvärr inte avboka beställningen.
Jag är inte nöjd med min beställning, kan jag returnera den?
Ja, det kan du. Läs vår returpolicy!